5 najważniejszych cech biurowej strefy ciszy

blog_2

Jeśli w Twoim biurze zdecydowano się na zwinne działanie, z pewnością masz strefę ciszy. Jeśli rozważasz wprowadzenie różnych stref dla różnych zadań, wiedza o tym, jak wyposażyć i umeblować każdą z nich, ma kluczowe znaczenie. Strefa ciszy musi zapewniać spokój i koncentrację, jakie są więc kluczowe elementy, które składają się na ten szczególny obszar?

  1. Wygodne i wygodne siedzenia - kabiny i stoliki idealnie nadają się do stref ciszy, ponieważ dzięki nim można się skupić nie na tym, że "bolą mnie plecy od tego krzesła", ale na tym, że można się skoncentrować na pracy bez rozpraszania uwagi.
  2. Meble, które można przem ieszczać - Dobrym wyborem jest modułowe biurko, ponieważ jest ono tak mobilne, jak tego potrzebujesz. Decydując się na wybór mebli modułowych, można stworzyć strefę ciszy dostosowaną do indywidualnych potrzeb, w zależności od zadań, jakie mają wykonać pracownicy.
  3. Panele akustyczne do pochłaniania hałasu - Idealnie nadają się do pochłaniania białego szumu i szumu tła, a następnie jego tłumienia.
  4. Ścianki działowelub ekrany zapewniające prywatność - ścianki działowe w biurze tworzą wizualną barierę między osobą próbującą się skoncentrować a resztą biura, co jest idealnym rozwiązaniem dla prawdziwego skupienia.
  5. Pogodny wystrój całej strefy - wybór uspokajającego i pogodnego koloru może pomóc pracownikom lepiej się skupić. Pomyśl o błękitach, zieleniach i ewentualnie żółciach, które sprzyjają kreatywności i uspokajają.

Czy znasz jeszcze jakieś inne niezbędne elementy wyposażenia strefy ciszy?